MRD5800 Advanced Modular Decoder

The MRD 5800 Advanced Modular Decoder will address the needs of contribu...
lees meer ›

MCM-9000 Monitoring System

The MCM-9000 is a complete solution both for transport stream monitoring...
lees meer ›

Home › Over ons › Persberichten › NAB'10:Nieuwe Contributie solutions

NAB'10:Nieuwe Contributie solutions

LAS VEGAS, NEVADA - Na de vele successen in de highest end encoding markt zal Adtec Digital tijdens de NAB Show 2010 (12-15 April in Las Vegas) drie nieuwe Contributie oplossingen presenteren.

Adtec won vorig jaar een TV Technology Star Awars voor de innovatieve mediaHUB-HD422 contribution encoder. Het jaar daarvoor, 2008, viel Adtec's Total ATSC oplossing reeds in de prijzen. Tijdens NAB2010 zal Adtec een drietal nieuwe contributie encoder en decoder producten onthullen.

Op dinsdag 13 april om 09.30 is er een persconferentie op onze stand SU3905 waarbij Kevin Ancelin, president van Adtec Digital, samen met het Europese team de nieuwe producten, de EN-40, EN-80 encoder/modulators en RD-60 integrated receiver decoder (IRD) zal introduceren.

De EN-80 DSNG/contribution encoder/modulator ondersteund zowel high definition als standard definition MPEG 2 en MPEG 4 AVC/H.264 met 420 en 422 encoding. De EN-80 encodeerd vier stereo audio paren inclusief MPEG 1 Layer 2 en Dolby AC3 audio encoding. Passthrough ondersteuning voor PCM, DolbyE/2.0/5.1 en Linear Acoustic Stream Stacker. Verder zijn er opties voor redundant voedingen voor de meest veeleisende toepassingen. Bediening en monitoren kan via SNMP en de ingebouwde http webpagina. Bovendien ondersteund de EN-80 simultaan encoderen en streaming naar IP, ASI en L-Band. Een optionele Newtec DVBS/S2 modulator bied QPSK tot 32APSK modulatie.

De EN-40 DSNG/contributie encoder encodeerd zowel SD MPEG 2 als SD MPEG 4 AVC/H.264 video met 4:2:0 en 4:2:2 chroma sampling. Deze nieuwe DSNG oplossing encodeerd vier stereo audio paren inclusief MPEG 1 Layer 2 en Dolby AC3 audio encoding. Passthrough ondersteuning voor PCM, DolbyE/2.0/5.1 en Linear Acoustic Stream Stacker. Verder zijn er opties voor redundant voedingen voor de meest veeleisende toepassingen. Bediening en monitoren kan via SNMP en de ingebouwde http webpagina. Bovendien ondersteund de EN-80 simultaan encoderen en streaming naar IP, ASI en L-Band. Een optionele Newtec DVBS/S2 modulator bied QPSK tot 32APSK modulatie.

Derde nieuwe product is de RD-60 integrated receiver decoder (IRD) welke zowel MPEG 2 als MPEG-4 AVC / H.264 met 420 en 422 chroma ondersteund. Audio support: Vier paar stereo-audio inclusief MPEG 1 Layer 2, Dolby AC3/5.1, HE-AAC-, AAC-LC-audio decodering. Passthrough ondersteuning omvat PCM, DolbyE/2.0/5.1and Linear Acoustic Stream Stacker. De RD-60 bied tevens een optie voor redundante AC of DC voedingen. Configuratie en monitoring is wederom zeer eenvoudig via SNMP en de ingebouwde webbrowser. Standaard ingangen zijn IP en ASI, met de optionele dual-tuner DVBS/S2 demodulator is er ook ondersteuning voor Q/8PSK. Een optionele high-end Newtec DVBS/S2 tuner bied QPSK tot 32APSK demodulatie.

About Adtec Europe:
Adtec Europe BV, gevestigd in Naaldwijk (NL) - en master distributeur van alle Adtec digitale producten. Adtec Digital is een toonaangevende ontwikkelaar van digitale en IPTV-oplossingen, waaronder Multicodec encoders, decoders, multiplexers, ad-servers en het management servers. Adtec Digital biedt innovatieve technologie voor de Broadcast and AV industriie.

Follow us!